Program Santai IPT di PPMI  

Posted

Alhamdu Lillah dah selesai pun semalam. Semoga semua peserta selamat sampai ke destinasi masing-masing. Liputan dari Cik Fansurina dah pun keluar dalam Sinar Harian edisi Pahang hari ini. Kepada yang berada di luar Pahang, ini saja yang dapat aku sumbangkan. Gambar "warga tua menternak kambing" yang dimasukkan, bukan yang kita bergambar ramai-ramai dengan banner di tempat Gula Kabung. Macam biasa, sila klik gambar untuk saiz super gedabak.

p/s: sekarang tak perlu lagi beritahu yang itu adalah aku haha...


berita penuh


zoom in gambar(ececeh)

Sekalung penghargaan pada semua yang terlibat. Korang la pencetus suatu usaha yang bakal menjadi kebanggan kita semua. Jumpa lagi di PPMI.

This entry was posted on 2008/12/03 at Wednesday, December 03, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 ppl left their mark

syami  

agak terlambat menjoinkan diri.. minta maaf...

December 3, 2008 at 2:29 PM

ternyata, orang lambat selalu rugi. huuu....

December 3, 2008 at 6:44 PM
anysha  

meriah2!sgt jelas n trg bro jon.kalu ade yg bertnye siapekah itu...meh sy tlg jwbkan..

December 4, 2008 at 12:30 AM
Anonymous  

terasa rugi pulak lambat.huhuhu

December 4, 2008 at 12:34 AM
Anonymous  

terasa rugi pulak lambat.huhuhu

December 4, 2008 at 12:34 AM
Anonymous  

terasa rugi pulak lambat.huhuhu

December 4, 2008 at 12:34 AM

sangat bertuah dapat turut serta dalam program kt PPMI ni...
dapat macam2 pengalaman & input baru walaupun program santai saja...
terima kasih kat abg roslizan, abg ji'an & semua yang terlibat dalam program ni..
ada masa kita jumpa lagi suatu masa nanti di PPMI...insyaAllah~ =)

December 4, 2008 at 10:59 AM

memang rugi tul lambat join.tp apekan daya terpaksa mencari rezeki..

December 4, 2008 at 12:32 PM
Anonymous  

aiseh.. naper arrr tme aku tgh amik gmbr 2 la ko amik gmbr gak fansurina oii.
kan dh org x knl aku..
tp at least, arini pny sutkabo gmbo aku clean n clear..hehehe

December 4, 2008 at 12:35 PM

Hmmmm...rugi..memang rugi dtg lambat...kalau tak,leh la enteprem kat sinar harian ni...huhuhu..

December 5, 2008 at 9:51 AM
tawawfayakof  

menyesal dah menyesal dah. so, pengajarannya?

December 6, 2008 at 2:03 AM

syami~jika sesetgh pihak diabaikan kewujudannya mmg akan timbul mslh

tawaw~late is always loser

anysha~the more the merrier but it should be enough

anony~itu standard!

dyana~sgt juga bertuah berkenal dgn korg yg sanggup dtg dari jauh bersusah payah

mint~sori,aku x diberitahu ttg faktor mencari rezeki

alan~dah rejeki

ita~kalau itu aje yg dirasakan rugi

December 9, 2008 at 11:24 AM

Post a Comment