Pernah kena tipu?  

Posted in

Mengumpul kembali semangat untuk menulis lebih panjang dari status di FB.


Hujung 2009 lebih tepat lagi 30hb tidak terkata rasa bahagia. Dikurniakan seorang cahayamata anugerah tak ternilai dari yang maha Esa. Namun kuasa Tuhan tiada yang menduga. Sewaktu kegembiraan tinggi menggunung maka diujinya dengan sesuatu yang langsung tidak disangka-sangka. Memberi erti baru kepada peribahasa malang itu tidak berbau. Memang tiada sebarang tanda, tau-tau rebah pokoknya. Bagus juga, maka kembalilah aku berpijak bumi yang nyata. Tidaklah terawang-awang di awan biru terlalu lama. Terima kasih pada yang mengkhianati kepercayaan yang aku beri sepenuh jiwa.

Yang lama hilang pula menampakkan muka. Tidak pasti sama ada berkait dengan peristiwa. Tak tahu turun pasal apa. Kalu sebab sekarang sudah kurang sibuk, maaf aku tak pandang pun keturunan ini. Boleh pula bagi komitmen ikut suka. Siap seorang tu konon terasa hati sebab aku tak layan. Ko dah pernah menipu aku tetiba nak merajuk. Tolong la jangan rasa selevel dengan adik-adik yang lain. Ko dah buat taik takkan nak datang balik macam bebas dari noda. Kalau nak beserta semula, dapatkan balik kepercayaan semua. Setakat ni, keadaan macam biasa sama ada korang ada atau tiada. Langsung tak terasa.

This entry was posted on 2010/01/18 at Monday, January 18, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 ppl left their mark

sumere  

.......(tak terkata)

January 18, 2010 at 2:43 PM

tu la, sukarelawan.

January 20, 2010 at 1:00 PM

sumere~diam je xpe

tawaw~biar le, aku standby je...weh, meh url blog baru ko

January 22, 2010 at 9:15 AM

Post a Comment