100th post  

Posted in

"For this special feat I would like to share special news. Last day, our spy mission's(not so 007) accomplished. Thanks to Him, my karomah, my hikmah & family. Not to forget doa-doa from sa'udara-sa'udara." 

Doa orang-orang yang bersih ni memang gitu. Direct terus padaNya, takde KIV. Mohon panjangkan doa-doa itu untuk sa'udara yang lain pula. Lantak la Dolah dah nak masuk 3 ke, ex anak buah dah berisi ke. Dah tersurat bas diorang sampai dulu. Dah dulu tiket pun tak mampu nak beli camne nak naik bas. Kadang-kadang dah naik tapi macam-macam pula masalah. Enjin rosak la, bas 2nd hand la, tokey bas suruh turun la. Ada je musabab. Benar lemahnya aku. Nak merancang pun tak mampu, menentu usah cerita. 

Jadi aku tak mau dengar ayat-ayat loser seperti,"alamak, aku tak dapat la nak gi sebab ada hal lain" ataupun "sori la, aku tak sempat la nak beli set home theatre buat hadiah". Targetnya sudah diset iaitu cuti sekolah Februari 2009. Detail akan diupdate nanti, di mana lagi kalau tak di blog macho+mantap+update ikut suka haku ni. Sempat sangat la korang menabung. Takde la nanti aku dapat water-heater-pelbagai-jenama-tanpa-stiker-sirim & set cawan sampai 10 kotak. Aku bukan demand beb, tapi alang-alang nak bagi biar aku terima dengan gembira yang maksimas. Aku tahu korang pun dah lama tunggu turn aku kan. Sebenarnya saja aku wat-wat tertinggal bas. Nak bagi korang semua established dulu. Takkan PTD nak bagi frame gambar? Apa barang...buat malu Eurocopter je. Satu lagi aku pesan siap-siap, aku tak terima sedekah.

Astro ada gak approach aku nak buat exclusive coverage ala-ala Mawi tapi aku tolak siang-siang. Takmo aku makan duit astro. Sebulan berapa orang rakyat Malaysia maki diorang kes dapat tengok bintik kuning je time ujan. Tu belum kes bil lagi. Lagipun, tak isu semasa langsung sestesen tv dengan Mawi. 

Orait all, thanks for reading the 100th posting so far. Looking forward to the 1000th. Let me celebrate this feat with a good rest to recharge mine. Selamat!

This entry was posted on 2008/11/09 at Sunday, November 09, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 ppl left their mark

ohhoo parti post ke 100!! *sambil kibar poster nombor 100* :P

November 9, 2008 at 10:03 PM

xpe bro, nanti challange pak red, produk kembar dua. bro kasi kembar lapan... miahahaha. apa lagi senaman lipat lipat kaki la. haha





..ntah.. ntah.. tak tau la cite owang kawin nih(innocent)

November 10, 2008 at 3:49 AM

wani~yeah, mari mencucuk bintang

tawaw~like I said,kalo nak pk psl org mati kita...buat ikut kemampuan

November 10, 2008 at 6:48 AM
Anonymous  

tahniah sebab dah 100 post dan sebab dah melakukan aktiviti risik...walaupun tarikhnya dah tau yakni feb09..tapi hadiah mahal2 tak mampu dibelikan...cuma yg mampu ialah hadiah rambut palsu si aris kat kuala tahan...
nak adiah kena kasik kad..
lagi satu..dengar man u kalah ngn arsenal..kesian~~..hihihi

November 11, 2008 at 3:21 PM

kalah di dunia xpe, xdehal langsung...adat la main bola...kalo menang sokmo kang riak lak

November 14, 2008 at 12:24 AM

Post a Comment