Lupa Lautan  

Posted in ,

*jgn jadi garfield*

ada member mengadu semalam bahawa junior beliau seolah-olah melupakan beliau...lalu depan mata pun tak tegur...aku pun takde la terus "take those words" bak kata omputih...aku kan putih muahaha...aku kata mayb diorang ni tak perasan ke, ilmu beliau tinggi ke sampai orang tak nampak dan sebagainya...tapi jelas kekecewaan itu melalui tulisan-tulisan(YM) beliau...last sekali aku pun kata la,"biasa la bro, aku pun dah biasa sangat kena macam ko"...mula-mula kenal bukan main lagi...time susah kita la tempat mengadu...bila dah jauh, dah senang, dia buat macam kita tak pernah wujud je dalam hidup dia...pesanan terakhir yang rasanya dapat meredakan sedikit kecederaan hati beliau,"lantak la bro, kita buat bukan pasal diorg...diorang ada ke takde ke janji kerja kita jalan"...oleh yang demikian kawan-kawan, jangan lupa tempat asalmu kerana apa yang korang ada sekarang bukan terjadi secara tiba-tiba...

This entry was posted on 2008/08/06 at Wednesday, August 06, 2008 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 ppl left their mark

ntah2 junior tu rabun kot mcm kite. kite ni kalau org jauh lambai2 pon kite xnampak.. hahah

August 6, 2008 at 9:12 PM

hmm mayb...xpun ada masalah short memory mcm ikan mas

August 7, 2008 at 12:52 PM
Anonymous  

baik sangka je la. agaknya saya yg silap ~~(org yg dimaksudkan dalam cerita) T___________T

August 9, 2008 at 1:10 AM

tah.. lantak pi la kat dia. ingat kempunan ke? janji rock. yeah yeah

August 9, 2008 at 1:10 AM

Anonymous?...kata merah, tp pengecut

August 9, 2008 at 3:03 AM

merah pipi la kot. pemalu (huhu, tahapehape)

August 10, 2008 at 10:11 PM

hoho rasanya bukan pp je merah tuh

August 11, 2008 at 12:15 AM

Post a Comment