Posted in

"Kerana santan pulut binasa, kerana mulut badan binasa."
.
.
.
.
.
.
.
Sekilas babi di hutan, aku tahu babi itu babi hutan. Nak juga? Silakan dengan segala hormatnya. Wah, nampaknya blog aku ada pembaca baru. Selamat datang ke blog aku yang tak seberapa ni. Bangga siot orang lammma sudi menjenguk. Ada pulak masa. Ingat sibuk mengayat eh beri nasihat je.  Dah keluar dari perkumpolan duduk diam-diam sudah. Kalau nak juga jadi pulut takde hal. Boleh juga dicicah dengan kuah kari ikan tenggiri. Pergh, sedap bai tu!

This entry was posted on 2009/03/05 at Thursday, March 05, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 ppl left their mark

errr.. kerana santan pulut binasa ke kerana pulut santan binasa..? ke mmg sengaja begitu? huhu..

March 5, 2009 at 11:22 AM

hehe.. ape apehal pun, selamat datang juga ~

March 5, 2009 at 11:57 AM

que~huhu yg depan x penting

tawaw~makin meriah beb!

March 5, 2009 at 12:35 PM
sumere  

pembace baru?? tq..tq..hehe.. =p (perasan lebey)

March 5, 2009 at 7:28 PM

ko jgn syami, bahaya perasan sangat nih. hehe...

menjangka kan keharmonian blog ni akan sedikit kucar kacir.

lihat sahaja apa jadi nanti..

ada orang sembang lebat, tapi tak buat apa apa

March 5, 2009 at 7:33 PM

dia tgh berjuang tu, biarkan...

March 6, 2009 at 4:57 AM

dah lama x aktif ni.x paham la...(fenin)

March 6, 2009 at 10:38 PM

makin hangat dari biase la nmpk nyer blog ni nt..hehehe

tp xper.. skrg2nyer.. bleh gak blog ni dijadikan medium perantara..

akhir komen,

klu ader jarum yg patah,
jgn simpan dalam hati,
klu tercucuk hati berdarah,
ditambah pula sakit hati..

March 7, 2009 at 12:54 PM

mint~xyah susah2 nak faham mintos

air~lebih hangat dr biasa...tertanya2 sape la barua bangsat penghubung

March 8, 2009 at 9:04 PM
sumere  

baru kupaham..kebape kali dah singgah ni.. fuh!!

March 10, 2009 at 12:47 PM

Post a Comment