Up 1 level  

Posted


*jam edisi jantan*

Alhamdu Lillah segalanya berjalan lancar walaupun ketika hari itu aku kurang sihat. Macam main game Contra juga, kalo nak naik level mesti jumpa boss jahat yang kaw-kaw susah nak menang punya. Setinggi-tinggi penghargaan pada semua yang hadir walaupun jauh di sudut hati mengharapkan penyertaan yang lebih ramai. Tak kisah la, janji bila diserah kad itu korang tau aku dah kawen. Pemberitahuan itu yang utama. Tidak lupa jua kepada ahli-ahli perkumpolan yang memang banyak membantu. Macam-macam aspek yang ditolong. Jadi juga insan tak berapa nak bermateri ni kawen. Kepada yang menghantar ucapan ringkas aku mohon maaf kerana tak dapat membalas. Semoga perjalanan kami selepas ini selamat sampai ke destinasi. Aku dah ada satu lagi akaun yang dipertanggungjawabkan. Nasib baik isteri aku ada diploma & ijazah perakaunan. 

thanks to tawaw for the nice pic

This entry was posted on 2009/03/24 at Tuesday, March 24, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 ppl left their mark

Anonymous  

sy pn bkl ader byk akaun kompeni yg bkl dipertanggungjawabkn...hehehe

March 24, 2009 at 11:03 PM

akaun sy kosong wlaupun hnya 1 akaun.camne nk penuhkan?

March 25, 2009 at 12:36 AM
Anonymous  

akaun saya plak....
*bla bla bla


http://baterikong.blogspot.com/2009/02/kaki-sembang.html

March 25, 2009 at 2:31 AM
Anonymous  

pasal sume citer pasal akaun ni..huhu

March 25, 2009 at 1:22 PM

air~akaun tu masih mudah nak dijaga boi...

mint~ramai yg berminat menawarkan akaun mereka...cayo cakap den

tawaw~kejap je rasa masa berlalu

sumere~esok ada paper akaun

March 25, 2009 at 3:44 PM

wah, tahniah2~
mmg dh up 1 level..

sory xdpt dtg memeriahkan..
byk pulak agenda laen msa tu..huhu~

skali lg..tahniah..moga berbahagia slalu~ =)

March 25, 2009 at 10:50 PM

evy~tq, ye la nak buat camne dah ada hal

March 26, 2009 at 3:48 PM
Anonymous  

Selamat Pengantin Baru Irhan.. Moga kekal sampai ke akhir hayat dan membawa ke Syurga..Sorry x dapat hadir sebab clash dengan aktiviti lain.. aku ada akaun maybank.. kalau nak transfer duit dipersilakan

March 27, 2009 at 12:10 AM

akaun... saye pun ade amek paper akaun. =p

March 27, 2009 at 1:02 PM

roy~tq 4 da beautiful wish...xpe2...ceh, ingat nak transfer hadiah kawen aku ;p

ita~iye2, sila skor paper itu

March 27, 2009 at 1:15 PM

x brape fhm ngan kenyataan rmai yg mnwarkan akaun...

March 27, 2009 at 9:22 PM

masing2 ada akaun masing2, tggl sikit@bnyk je

March 28, 2009 at 2:41 AM

huhu... walaupun tak datang secara zahir. tapi hati hadir secara metafizik

March 29, 2009 at 2:14 PM

ah sudah, fizik la pulak...memula akaun...aku x amek fizik bro

March 29, 2009 at 2:16 PM

Post a Comment