Selamat Hari Lahir Syg  

Posted in

Pertama kali dikau meraikan sambutan hari lahir bergelar seorang isteri. Semoga baki umur yang ada digunakan seluruhnya untuk Bangsa, Agama & Negara syg. Dengan kerjasama Na yang berjaya membeli & menyorokkan kek serta Bdkbaek yang berkomplot mengejutkan dengan nyanyian tanpa sambutan(sorry). Tidak lupa jua pada ahli-ahli meja petak 4 segi yang turut sama memeriahkan majlis. Selamat datang kepada ahli baru iaitu Lan 23 yang penuh dengan candu yang bisa menggeletek jiwa. Candu mengisi jiwa je yang masih kurang. Maaf kek kecik aje, banyak-banyak nanti tak habis membazir pula haha...


ps: nanti kita tengok barang kat Leno tu ek

This entry was posted on 2009/03/26 at Thursday, March 26, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 ppl left their mark

wah, sampaikan padi dia

'Selamat Hari Lahir!~' =)

March 26, 2009 at 5:43 PM
tawawfayakof  

eh, lupa. patut call petang tu bg tau sampaikan salam bsday.


haa...apapa halpun hepi belated la. aiseh, xde hadiah :P

March 27, 2009 at 12:40 AM

saye budak baek...

**Hepi bufday kak dhilla**

p/s- kalo nak g Leno bgtahu tau...nak itut...... =p

March 27, 2009 at 1:01 PM
sumere  

sib0k la cik ta ni

March 27, 2009 at 5:59 PM

tah nyer ita ni..

March 29, 2009 at 11:39 AM

thanks atas semua ucapan...nnt dtg jamuan hujung sem g la Leno

March 29, 2009 at 12:00 PM

leno tu mende?

March 29, 2009 at 2:12 PM

1 jenama mcm alfio raldo, avon dsb yg menawarkan harga spesel kpd ahli2

March 29, 2009 at 2:19 PM

Post a Comment