Korang nak berapa juta USD?  

Posted in

Bangun tidur pagi tadi. Setelah selesai ritual yang diajar oleh Pak, sebagai seorang yang cinta ICT & senantiasa update up-to-date pada isu semasa aku pun membuka pc-senak-ruang-simpanan ku. Setelah capaian-berkontrak-2 tahun berjaya disambungkan aku menekan ikon Chrome. Seraya terpaparlah akaun emailku seperti di bawah. 

*hari ni dah 2 April kan?*

Setelah diklik url itu maka keluarlah rajah dibawah. Korang ingat aku cokia? Ingat minggu depan nak pergi ziarah sepupu aku kat States. Usha-usha kot ada projek yang masyuk. Tak sangka lak  Obama ni ada darah jawa, ingat sekedar belajar je kat Indon. Nak pesan apa-apa bagitau aku ek.

*sila simpan imej ini utk rujukan*

This entry was posted on 2009/04/02 at Thursday, April 02, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 ppl left their mark

Post a Comment