Perodua MPV D46T  

Posted in

Baru je Exora dilancarkan nampaknya Perodua yang 49% milikannya pihak tempatan mula mengorak langkah yang sama. Aku percaya diorang tengah usha baik punya apa yang kurang pada Exora & ditambah baik pada model ini. Tu la, tak ambik nama cadangan aku. Ada ke Exora dipilihnya. Yang menariknya diwar-warkan harganya di bawah paras RM65,000. Semoga dapat memberi saingan yang sihat dalam pasaran MPV negara seterusnya rakyat sebagai pemenang. 


*x besar sgt kot, ala-ala avanza*

*macam luas, xdela sangkut lutut kat stereng*

*kat mana ntah*

*CMK kureng kalo meter kat tgh2*

*good: kalo jumpa roadblock senang nak tukar driver*

*jalan jauh memerlukan armrest yg selesa*

*audio player cap perodua je?*

*dilarang membawa makanan ke dlm premis*

*PM bersama TPM  isteri*

Dijangka dilancarkan pada bulan 11 ni. Kadar faedah kasi rendah lagi. Bring it on!

This entry was posted on 2009/04/24 at Friday, April 24, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 ppl left their mark

X dpt siti.. dpt produa ni pn ok gak.. bleh g trip camping underground ramai2..hahahaha

April 24, 2009 at 9:36 PM

ha tulah...mmg senang nak berbondong2 kemana2...tapi ct tetap di hatiku

April 25, 2009 at 9:22 AM

xde la besar sgt ye.. PM dan TPM (opss) isteri duduk pun dh penuh seat nih huhu...

April 26, 2009 at 8:21 PM

sebab tu dpt offer rendah dari Exora kot...ala diorang ni mana kelas pakai kete tempatan

April 26, 2009 at 9:11 PM

Post a Comment