Sila jangan perasan  

Posted in

Dah orang takmo bagitau tu takyah la sangap sangat nak jugak tau. Dijelaskan bahawa itu isu peribadi maka sulitlah ia. Sape ko & dia yang sampai nak menceroboh zon eksklusif itu? Makanya ko bukan la seintim sebagaimana yang ko perasankan. Jadi, sila sibuk dengan hal sendiri sahaja laksana hanya engkau di fana ini. Orang yang ko perasankan itu sebenarnya masih jauh dari hati. Selama ni aku menjeling dari lensa teropong rupanya. Dekat di mata jauh di hati.

This entry was posted on 2009/04/09 at Thursday, April 09, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 ppl left their mark

hmmm.. zon ekslusif??

April 9, 2009 at 6:43 PM

makin x phm dgn isu2 terkini..

April 9, 2009 at 8:56 PM

ko sudah jadi org perantauan lan...


~aku pun lama tak hapdate ni.. apecer

April 10, 2009 at 3:27 AM

sera~zon x dibenarkan masuk...org tertentu shj yg layak

air~yes, berjaya utk tidak memahamkan

tawaw~apa2 aje

April 10, 2009 at 9:53 AM
sumere  

emmm.....n0thing t0 say.....

April 10, 2009 at 11:46 AM

sumere macam paham tuh. fuh, sedikit belajar banyak yang dapat...

April 10, 2009 at 5:20 PM

atau lgsg x phm???

April 10, 2009 at 11:28 PM

mungkin salah pahaman??

April 11, 2009 at 2:29 AM
sumere  

i kn0w it??

April 11, 2009 at 3:29 AM

bermula dari silap pahaman jadi harapan yang belum sampai

April 11, 2009 at 2:16 PM

ooo...yg itu ka?(buat2 fhm)

April 20, 2009 at 5:05 PM

Post a Comment