Dejavu la lagi...  

Posted in

Entri ini didekasikan khas buat CMK, adindaku dunia & akhirat. Aku tahu hanya jasad beliau berada di Langkawi, hati masih tetap disini. Ditambah pula dengan kekasih hati CT yang terpaksa ditinggalkan. Lenkali tinggal la kat aku, leh aku bawak CT jenjalan ke Kuantan.


Hari ini aku ke Kuantan bertemankan Md bukan CMK seperti yang lepas. Pertama kali cuba berusaha melakukan tugas & tanggungjawab negeri dengan sebaiknya. Pra program semua berjalan lancar. Segala komunikasi yang perlu diselesaikan dengan sebaik mungkin. Sebagai orang tengah, semua pihak berwajib perlu disampaikan maklumat setepat & secepat mungkin. Komunikasi antara A & B tidak harus ada "noise" antaranya. Segalanya diatur dengan bantuan dari sahabat-sahabat yang cukup prihatin. Terima kasih semua.

Alhamdu Lillah diizinkan sampai sebagaimana dirancang. Ksatriaku bukan jenis boleh ditekan-tekan lalu laju berdesup memecah laluan angin. Sebelum sampai ke destinasi AFAT telefon & mengajak terus ke Vist kerana kunci bilik dah dapat. Cantek, boleh terus hantar bagasi. Lepak punya lepak sekali lambat gerak. UM berkeras mintak semua naik Ksatria, ceh baru berangan nak nak Merc. Dalam perjalanan telefon lipatku berbunyi. Hah, nampaknya kegagalan misi yang lepas bakal berulang. VVIP dah sampai di MP. Mak aih, terus Ksatria convert jadi Evo VIII(dalam bayangan). 2,3 kali juga la panggilan dari orang yang sama bertanya soalan yang sama,"kat mana dah? brp lama lagi mau sampai?". Memang dejavu. Sama macam kes dalam bulan puasa yang lepas. Cuma kali ini lebih ramai penyertaan. Aku,Md,AFAT & UM. Cilok punya cilok siap langgar 2 lampu merah akhirnya sampai juga kami kat MP sebelum VVIP bergerak jauh. Fuh, ada sikit peningkatan dari yang lepas dimana aritu langsung tak sempat. Ayat terakhir tu semata untuk memujuk diri aka ayat loser. Macam mana leh kantoi juga kali ni. Menghampakan harapan orang tersenarai dalam "list of unwanted event" aku. Lebih-lebih lagi VVIP.

Takpelah, yang sudah tu sudah. Apa yang longgar kena diperkemaskan, apa yang kurang kena ditambah, apa yang lalai kena diingatkan berkali-kali. Semoga yang seterusnya dapat CMK beserta dengan CT. Fight la sikit nak folo Merc.

MP=meeting point

pengajaran hari ini-Merc tetap Merc, jangan diagak macam kereta nasional

This entry was posted on 2009/10/14 at Wednesday, October 14, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ppl left their mark

Erk.. boleh x lena tido klu cm2..

October 14, 2009 at 7:06 PM

mula2 jenuh juga tp gone is by gone

October 14, 2009 at 7:12 PM

Post a Comment