Walimatul Urus CMK & CT  

Posted in

Lewat di rumah CMK suatu petang terlihat olehku seorang rupawan yang elok duduk bersimpuh. Aik, maka aku pun terus mengundurkan Ksatria & mengambil keputusan untuk singgah. Kebetulan CMK memang ada di rumah, bunyinya tengah mengadap makanan melalui corong telefonku. Sah, rupawan ini memang milik beliau! Maka benarlah segala desas desus.

Patut la sungguh-sungguh CMK merahsiakan tujuan pemergian ke Temerloh pada Jumaat yang lepas. Sampai aku terpedaya dengan bisikan lalu sedikit terasa dengan tahap kerahsiaan itu. Biasa dikongsi juga apa-apa maklumat xtvt sungguhpun peribadi. Rupa-rupanya hari itu la beliau & CT mengikat perjanjian sehidup semati. CMK hidup CT mati.

Sewaktu mula-mula kami bertemu dengan CT memang hati kami berdua tertawan. Dengan rupa yang cantik serta susur keturunan yang baik-baik. Cuma bezanya aku masih tetap setia dengan Ksatria & CMK mengambil langkah berani melamar CT dengan hantaran 15k! Aku dulu setakat 1 je tak cukup 10, beliau dah lebih 6k dari aku. Nak buat macam mana mak bapak sekarang dah makin "demanding".

Aku turut tumpang gembira(& naik) melihat CMK berjaya menggapai impian beliau memiliki CT. Tergambar puas diwajah beliau berdiri disamping CT. Tak perlu lagi nak kemana-mana dengan mengharapkan belas ikhsan orang. Insya'Allah 17hb nanti aku berpeluang mengenali CT dengan lebih lanjut dengan izin CMK. Kot mana pun CT tetap sudah menjadi milik CMK. Semoga mereka berdua berbahagia & akan lebih melancarkan urusan memperjuangkan alif, ba & ta.

This entry was posted on 2009/10/12 at Monday, October 12, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 ppl left their mark

Tahniah CMK. lepas ni, menyesal la awek awek yang pernah ketepikan ko dulu. depa ingat CMK ni sapa..

haa haa haa.. (sin chan)

October 13, 2009 at 8:21 AM

agak terkejut membaca tajuk..haa, baru tajuk kan..

m0ga berbahagia bersama CT..leh la merasa..hikhik

October 13, 2009 at 12:24 PM
budakbaek  

alaaa...nyesal tolak CMK dlu...wiwiwiwi....

October 13, 2009 at 6:25 PM

abg CMK... nk tumpang bahagia bleh??hehehe

October 14, 2009 at 3:06 AM

ades..igtkan btol2 kawen la td...hehe~~ :P

October 14, 2009 at 5:28 AM

tawaw~bak kata omputeh,in your face!

sumere~coz cover tells the book

bb~sudah2, kau mmg dah lama tertolak

air~leh2, ada 1 seat kosong lg

evy~kena akad baru leh pakai

October 14, 2009 at 12:36 PM

Post a Comment