Sukati  

Posted in

Bahan perasap...check!
Air masak...check!
On pc(ye, aku masih bergantung sepenuhnya menulis dengan pc sementara Kep berusaha memperbaiki laptop dalam kesibukan beliau)
Buka Real Player(ntah nape winamp berbunyi terlalu perlahan). Playlist-Radio versi 3 orang nyanyi(atau 2 orang cakap) & lagu anak-anak Ahmad Dhani. Tadi balik dari Jka mencuba dengar melalui mp3 modulator tapi langsung tak boleh. Takkan sebab donlod kot(opsss!). Selama ni leh je.

Klik FreeCell. 1st game kantoi(alamak terjejas rekod). Takpe try lagi tapi not the same game. Takkan nak jatuh lubang yang sama 2 kali ye tak?

Malam tadi game penting. Rival between two Reds. Team yang masih terbawa-bawa kejayaan masa lampau(Liverfool) & myTeam(bukan KJ punya) iaitu Man United. Apa kes game lagi sejam aku masih ngadap pc? Hmmm aku hanya mampu memohon kerjasama dari Yang Benar untuk memberi laporan langsung via sms. (shoot! kalah)Ini berikutan keputusan Karomah untuk tidak memasukkan pakej sukan dalam langganan baru Asteruk di rumah baru. Untuk mengelakkan conflict of interest di kemdian hari. Janji citer indon ada. Tak upaya la bila dijawab, nak wat camne Karomahku memang orang Jawa/i. Memang betul pun, hatta surat beranak beliau tulis "Jawanese" di ruang keturunan. Memula tengok ingatkan aku ada bau-bau bacang dengan Takeshi Kaneshiro apabila tersilap pandang macam disitu tertulis "Japanese". Almaklumla dah lama mende tu & banyak kali difotostat. Dengar-dengar ada orang yang disebut-sebut beliau dah lama tak nampak muka nak datang rumah dalam minggu ni. Jauh disudut hati aku kata tak datang pun takpe. Tak perlu la perasaan Karomahku ini dipermain-mainkan. Cukup la cuma perasaan aku.

Latihan cum kelas tambahan tadi berjalan lancar. Dah nampak rupa sikit. Kagum dengan kegigihan mereka yang sanggup memberi komitmen di waktu-waktu genting menghadapi final xm. Boleh mula pun on-time, gambaran menarik bagi kelas khas tahun depan.
(Sambung main FreeCell sepam. Kan aku dah cakap,mesti diorang saja bagi yang senang)
Nak cerita lebih-lebih pasal ni takleh sebab aku tau AFAT selalu baca blog aku. Silent reader konon-konon. Ada sekali je tinggal komen itupun ada ke direvealnya siapa CMK. Ish ish ish tak pasal-pasal 1 dunia dah tahu siapa laki CT sekarang.

This entry was posted on 2009/10/26 at Monday, October 26, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ppl left their mark

Anonymous  

Siapa yg ditunggu x dtg2 2??

Nak sy reveal siapa AFAT lak ker??

October 27, 2009 at 2:37 AM

org lammmaaaa....

lama x dtg...

hehe biar le dia rilek dulu

October 31, 2009 at 10:30 PM

Post a Comment