Fitrah 1428 Hijrah  

Posted in ,



Esok dah nak Raya, buat pertama kalinya diblogspot ini, saya ingin merakamkan ucapan Selamat Hari Raya buat semua yang mengenali diri ini. Tidak kira yang terlibat secara langsung atau tidak langsung. Semoga Raya tahun ini membawa seribu makna kepada kita semua iaitu menyahut seruan agar kita semua kembali kepada fitrah masing-masing. Kesempatan ini juga saya ingin memohon kemaafan daripada semua, sesungguhnya diri ini memang penuh dengan silap & salah sesama kita. Janganlah persengketaan ini dibawa sehingga ke "sana". Yang sekian ada ni pun tak larat dah nak dipikul.

p/s: yg mana sms Raya tak berbalas tu maaf ye, bukan korang sorang je...semua pun aku malas benar nak membalasnya...hidup ini kena berlaku adil haha...

This entry was posted on 2008/09/30 at Tuesday, September 30, 2008 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 ppl left their mark

selamat hari raya!! xDD

soalan2 tipikal dalam kad raya:

-baju berapa pasang tahun ni?
-kaler apa?
-berapa balang buat kuih raya?
-puasa penuh x? <--soalan xboleh blah T_T
-buat open house x? nak datang!

ok sekian sahaja soalan tipikal dalam kad raya untuk kali ni. jumpa lagi di laman akan datang. wahaha! :P

September 30, 2008 at 2:43 PM

jwpn2 mayb x tipikal dalam kad raya:

-baju berapa pasang tahun ni?
none/zero/nana bcoz still in y2

-kaler apa?
refer 1st question

-berapa balang buat kuih raya?
soalan ni mungkin releven jika "buat" ditukar kpd "perabih"

-puasa penuh x? <--soalan xboleh blah T_T
alhamdu Lillah dlm kurg 5 jam lg dijangka penuh(1 pencapaian haha)

-buat open house x? nak datang!
insya'Allah pd 19 Okt, sila2 jemput la dtg jika x kisah dgn jarak lokasi kejadian

September 30, 2008 at 2:54 PM

Salam Raya...May we back to the fitrah..susah sungguh nak control my temper etc...pergh...hopefully jadi lebih cemerlang dalam akhlak dan segala2 nya!!!

Have a merry and beautiful raya!

October 1, 2008 at 2:55 PM

insya'Allah,mntk je kat Dia...jgn malu2 & malas2...ur temper? teringat komen2 dr ur student haha...

smlm lalu kat jmbtn bt 5, perghhh jem giler jln...should be double lane

October 4, 2008 at 1:32 PM

Salam..
Macam kenal Bond sorang ni.
OK. Selamat Hari Raya bro

October 5, 2008 at 1:30 PM

salam,sekadar medium luahan hati seorang minimalis

October 5, 2008 at 2:20 PM

ya... hepi merri heh..

luahan hati seorang mamalia~

October 6, 2008 at 6:37 AM

mamalia = mak kpd Lia

October 6, 2008 at 7:12 AM

amacam raya ke 4 tahun ni? makan kek?

October 6, 2008 at 7:31 AM

thn ni ada sbb kebetulan dua2 skali ada di tmpt yg sama...nnt aku post report n gmbr

October 6, 2008 at 7:34 AM

owh jon, if u must know, jengka has managed to murder the very best part of me...:)

October 9, 2008 at 5:21 PM

what is it?

October 9, 2008 at 5:58 PM

Post a Comment