Sedar-sedar dah cerah!  

Posted in

hari ke 4 pose ni dijangka aku akan dapat membakar lemak tepu yang paling banyak disebabkan tiada pertambahan lemak pada pagi tadi...antara sedar & terjaga macam ada orang bukak pintu bilik aku masa tu...tapi dek sampai umah pun agak lewat dari kelas malam tadi membuatkan setakat bukak pintu bilik sekali je jangan harap la nak bangun...macam tak ikhlas langsung nak ajak bersahur...cuba bukak lampu bilik ke, goyang-goyang tubuh aku ke, ada le nampak usaha tu...kalo dah buat gitu tapi aku degil takmo bangun gak takpela, puas hati aku...hmmm...


teringat masa matrix dulu, 1st day pose bukan main semangat tapau makan untuk sahur kat ND Cafe...KFC pon kalah dengan cafe ni dari segi faktor kefast-foodan...agak-agak leh KFC goreng nasi/bihun/kuey tiow dalam masa 30 saat?...beso jugak la sokkaba yang membalut makanan sahur aku tu...roommate dah siap-siap sahur sebelum tido...apa barang sahur tak tido dulu...tak adventure langsung...setelah makanan diletakkan yang paling selamat aku pun memanjat katil di tingkat 2...Suhaili kat bawah dah lama belayar...dalam dok usaha memejam mata tu aku dah terbayang keseronokan bersahur dengan nasi goreng ND Cafe...zzz...

zappp!...tetiba aku terjaga...melirik di luar tingkap hari masih berbalam...yes, tibalah masa aku nak bersahur buat kali pertama di bumi jelapang padi...turun katil slow-slow untuk meminimakan bunyi...sambil menggesek mata aku mencari-cari jam si Nasir kat atas meja study...F**K! dah pukul 6.30 rupanya!...aku capai bungkusan nasi goreng ND Cafe lalu aku buang dalam tong sampah dalam keadaan sedikit teragak-agak...sebak juga time tu teringat saat-saat bersahur kat rumah...tak pernah dalam sejarah hidup miss sahur...arghhh tak bersahur aku hari tu...memang hari tu kalo ada sesape yang cuba untuk membuat lawak bodo dalam kelas memang saja menempah pelempang bungkus 3...bermula keesokan harinya aku mengambil keputusan 1 muktamad...papehal pun lepas bangun tido aku akan makan dulu lepas tu baru tengok jam...

This entry was posted on 2008/09/04 at Thursday, September 04, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ppl left their mark

best azam tu .. T_T

September 6, 2008 at 9:44 PM

azam nak survive beb!

September 7, 2008 at 5:42 AM

Post a Comment