Memang confirm bangun pagi ni  

Posted in

masuk ke bilik setelah menghabiskan sepinggan nasi lemak tanpa tambah (aku bangga dengan diriku hehe)...masuk ke bilik tengok-tengok pc masih terpasang siap tak diofflinekan lagi..."kalo update blog ni santek juga" dalam hatiku...kotak Intense ku belek, ah ada baki 2 batang lagi...sempat la dihabiskan untuk bekalan karbon monoksida hari ini (menghidupkan sebatang Intense buat halwa paru-paru) ...menghisap rokok pasca makan memang bisa membuatkan aku alpa seketika...


sebagai strategi mengelakkan kejadian tragis semalam, malam tadi aku mengambil keputusan untuk tido depan tv...5 minit sebelum pukul 5 lagi aku dah mula kembali ke alam nyata...mana tak senang bangun, tido beralaskan mozek...nak dapat fadilat sahur kena la berkorban beb...sejuk memang la sejuk tapi mengenangkan kesan tak bersahur semalam aku pasrah (ceewahhh!)...lagipun suatu ketika dahulu Tn Hj pernah berpesan, bulan Ramadhan ni kita nak kenang kesusahan orang miskin...kalo dah time berbuka ngap kaw-kaw masa bila kita nak kenang?, itu kata beliau...kami yang sewaktu itu sedang menanti waktu berbuka gelak sambil tersengih dek habis semua terkena...tapi ada ke orang miskin tido atas mozek? (menghidupkan baki Intense sebelum mengklik butang berwarna jingga dibawah)

This entry was posted on 2008/09/05 at Friday, September 05, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 ppl left their mark

Post a Comment