Proses menyucikan diri  

Posted in , ,


Sempena Raya kali ini aku mengambil kesempatan untuk memohon ampun  maaf daripada insan-insan bernama Mawar, Mariah, Naza, Ziana, Elly dan lain-lain yang dah cuba nak ingat tapi memang tak ingat. Kot ingat balik nanti aku tambah. Yang sudah tu sudah, aku doakan kebahagiaan korang selamanya & semoga aku bahagia dunia akhirat.

This entry was posted on 2008/09/29 at Monday, September 29, 2008 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 ppl left their mark

hambik, senarai nama ladies dalam hidup selama ni.. ahax :PP

September 29, 2008 at 8:02 AM

zaman budak2...kalo nak diikutkan prnh juga diorg yg memutuskan tp as a man aku anggap itu juga atas sbb kegagalan aku memimpin...x kisah la janji kat 'sana' esok jgn gatal2 nak claim pape dah

September 29, 2008 at 8:26 AM
Anonymous  

weit ader name member aku gak ker..
sume tu tinggl kenangan jer.. ramai le pulok yer..ish..ish...

October 5, 2008 at 3:02 AM

mesti le ada...yg sudah tu sudah...(pujuk hati sendiri)

October 5, 2008 at 3:29 AM

Post a Comment