210309  

Posted in

Kembali dengan pemberitahuan...


Dikatakan manusia seumur hidupnya diraikan sekurang-kurangnya 3 kali. Pertama sewaktu kelahirannya, kedua sewaktu perkahwinannya & akhir sekali sewaktu kematiannya. Jadi nampaknya tak lama lagi aku akan diraikan untuk bahagian yang ke-2. Tinggal lokasi yang masih belum ditetapkan. Harap-harap dapat dibuat di mahligai tumpangan sekarang.

Maka apabila keraian sudah tentu syaratnya kena ramai yang hadir. Setakat 10-30 orang itu namanya sambutan hari lahir ataupun kenduri doa selamat sahaja. Oleh yang demikian semua korang dijemput untuk sama-sama memeriahkan majlis pemberitahuan bahawa aku & dia sudah bergelar suami isteri yang sah. Silalah luangkan masa untuk datang. Buktikan pada mereka apa sebenarnya erti persaudaraan kita. 30 tahun menunggu beb!

Kepada sesiapa yang ingin meringankan amatlah dialu-alukan. Setakat ini terima kasih kepada taufiq & geng-geng keje kuzi catering atas pemberian bekas telur serta kepada rafizi yang sudi untuk mereka kad jemputan. Sekecil mana pemberian amatlah bermakna, sebesar mana pengorbanan akan aku kenang sampai bila-bila.

This entry was posted on 2009/01/07 at Wednesday, January 07, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

13 ppl left their mark

manifestasi bahawa dua komuniti akan berhubung.




yeah!

January 8, 2009 at 1:18 AM

akan kami bekal kan ape2 yg leh kami bekal masa keraian tu nanti.saya leh amek gambar lg.hehehe..

January 8, 2009 at 2:40 AM

tawaw~cuak juga utk menambah karomah & hikmah ni bro

mint~mmg khidmat & kepakaran anda amat diperlukan...sila standby pape yg patut

January 8, 2009 at 2:47 AM

laa. bru nk sumbang servis photographer.. skali mint da dpt tender dlu..
Terpakse arr jd tetamu klu cm2..hehehe

January 9, 2009 at 5:24 PM

eh,jgn susah hati...bnyk lg keje lain menunggu

January 9, 2009 at 7:01 PM
tawawfayakof  

alan, ko jgn ngengada nak escape macam kat PPMI tu hari... (escape urut)

21 0309... nice

January 10, 2009 at 1:49 AM

ayat yg masih segar dlm ingatan-saya nak rehat jap ek,ketika aku dah tertiarap...sedar2 dah hanyut

2112 tu bro...

January 10, 2009 at 8:43 AM

itu bkn alasan nk escape..
Tp kita manusia hny mampu merancang, Allah menentukan..
hehehe
Don worry sblm majlis klu nk berurut, tangan sy sentiasa menanti..hahaha

January 10, 2009 at 12:41 PM

ceh,ayat drama melayu tu langsung aku x terima

January 10, 2009 at 12:50 PM

xkan nk kne gune ayat drama indon bru nk trime?

January 10, 2009 at 6:03 PM

bukan mslh ayat dr mn ttp maksud di sebalik ayat itu

January 14, 2009 at 11:06 AM

tahniah!

maap ler tak dapat sertai majlis gilanggemilang...moga anda bahagia hingga ke syurga!

January 28, 2009 at 8:36 AM

tq...xpe, backdated hadiah ttp diterima haha...

bahagaia insya'Allah, tang nak sampai ke syurga tu x tau lg

January 31, 2009 at 2:43 PM

Post a Comment