Setia Buta  

Posted in

engkau ke kanan aku ke kanan
engkau ke kiri aku jua turut ke kiri
kau join aku join
kau quit dengan alasan jelek aku pun tumpang quit
pendek kata kemana saja kau pergi aku ikut
katakan saja kemana aku kan tetap setia menemani
hatta ke lubang neraka
jangan cuba tegur apa-apa
akan kami pertahan tak kira siapa
barulah namanya 'buddy'
barulah terbukti lafaz setia
barulah benar caption gambar "frenz 4eva" di  friendster
barulah BANGANG namanya.


This entry was posted on 2009/01/08 at Thursday, January 08, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 ppl left their mark

Anonymous  

errr...xpaham...tggi btul kefahaman...citer la skit,sep aaa abg jian

January 13, 2009 at 2:58 PM
Anonymous  

huuuhuuuu~~

January 13, 2009 at 11:03 PM

anony~tggi apa lak, straight forward je kata2 nista tu

syami~len mcm je bunyi

January 14, 2009 at 11:06 AM
Anonymous  

syami tlibat ker?

January 14, 2009 at 2:35 PM

uiks,soalan...kalo dia terlibat xdenya dia nak usha blog aku lg

January 14, 2009 at 5:49 PM

Post a Comment