I love U Siti  

Posted in

Sejak aku melihatmu sebulan yang lepas, hatiku tak keruan lagi. Setiap saat ku terbayangkan wajahmu. Pemanduanku menjadi semakin perlahan kerna selalu ku mencari kelibatmu. Sering saja CMK dijadikan teman bicara tentang mu. Ku katakan padanya kamu lawa, kamu anggun, kamu yang terbaik buat diriku. Keturunan mu memang yang baik-baik, sudah terkenal ke serata. Tambahan pula keluargamu tidak meletak hantaran yang tinggi. Cukup sesuai nak dibandingkan dengan lain-lain sekarang. Rupa saja macam cantik tapi letak harga bukan main tinggi, sudah la kecil. Bukan tak sudi memilih yang tempatan tetapi saiz diriku memang serasi dengan yang luar negara. Arghhh tak pernah daku resah begini. Akan ku usaha untuk mendapatkan dirimu, akan ku bawa kau ke mana jua. Sebut saja ke mana, akan kita sampai berdua. Percayalah, kita sememangnya ditakdirkan bersama. Hanya gambar ini pengubat rindu lara.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
oh,Siti ku....

*lawakan Siti aku?*

This entry was posted on 2009/01/12 at Monday, January 12, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 ppl left their mark

syami  

hadoi la...siti namenye...

January 13, 2009 at 3:41 AM

Cun gler..
awek local dlu peciter?
dh clash ker?hahahaha

January 13, 2009 at 1:08 PM
This comment has been removed by the author.
January 13, 2009 at 8:20 PM

syami~sama nama mcm makngah tu

airland~masih setia membawaku kemana2...kuota kan 4

January 14, 2009 at 11:01 AM

Tp syg arr.. awek lawa2 x bwk g budu dis wiken..hehehe

January 14, 2009 at 2:25 PM

bila nak kasi kenal kenal kat kami nihhh

January 15, 2009 at 2:28 AM

airland & tawaw~jap2,aku rasa korg silap paham dah nih...aku baru tgh usha siti neh...lom dpt dibungkus lg...nak lepas hal ehwal bln 3 dulu

January 15, 2009 at 2:44 AM

aaaa... patot pun. silap benar kepahaman kami nih.


dah jodoh tak kemana. apa kata kak long pasal madu dia nih. eheks

January 15, 2009 at 4:02 AM

belum lg tp insya'Allah dengan doa korang yang xde hijab ni tak lama kami bersatu la

sssyyyy, beliau x tau lagi psl neh

January 15, 2009 at 12:25 PM

Owh.. maafkan kami sbb misunderstood..hehehe

January 15, 2009 at 12:47 PM

fuhhh, nasib baik sempat dibendung sebelum merebak lebih jauh...tau dek kaklong masak gue

January 15, 2009 at 1:05 PM

Post a Comment