Zionis antara kita  

Posted in

Dimana-mana sekarang sedang giat berkempen mengutuk keganasan Israel. Pelbagai cara manifestasi kebencian terhadap rejim zionis ini. Ada yang berdemo dengan acara kemuncak membakar bendera, ada yang berkempen untuk memboikot barangan serta tak kurang jua yang terus mengusir pegawai kedutaan dari negara mereka. Yang menggelikan hati, ada juga yang meletakkan harapan pada Obama. Sah-sah kurang pengetahuan am.


Tidaklah menjadi satu kesalahan untuk mengekspresikan rasa benci kita pada tindak tanduk mereka. Kita kan mengamalkan kebebasan bersuara(kecuali dikekang ISA). Tetapi yang lebih berbahaya adalah musuh yang tak nampak dengan mata zahir. Nampak macam sama sahaja dengan kita tapi rupa-rupanya adalah proksi zionis. Musuh ini yang sebenarnya perlu ditentang habis-habisan dahulu. Siapakah mereka? Setiap dari kita aku percaya mungkin pernah bertemu, kenal malah berkawan dengan mereka. Mungkin mereka turut sama membakar panji star of david ketika ini. Suatu masa mereka akan terserlah terang lagi nyata.

This entry was posted on 2009/01/10 at Saturday, January 10, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 ppl left their mark

siapakah mereka tu? Aku pun tertanya-tanya neh..

January 10, 2009 at 11:13 PM

mereka yg selalu claim diri mereka bagus

January 11, 2009 at 12:40 AM
syami  

sediakan payung sebelum hujan

January 13, 2009 at 3:43 AM

Musang berbulu hamster tol mereka itu..

January 13, 2009 at 1:04 PM

syami~x cukup dgn payung je

airland~bukan,mereka ni babi berbulu anjing

January 14, 2009 at 11:04 AM

Post a Comment