Makhluk takut bubar  

Posted in

Tadi di Tesco Ampang ada segerombolan manusia berpakaian merah jambu menunggu di setiap pintu dengan tabung untuk Gaza. Ironik kan? Pengunjung dapat menyumbang untuk kedua-dua belah pihak. Baru fair & square. Setelah dibekalkan dengan gambar-gambar yang bukan dari arus massa perdana tentang mereka, nak jeling pun aku tak lalu. Tak nampak pun ramai yang mengisi kotak lut sinar yang dipegang. Mungkin terdetik di hati mereka,"kalo aku derma kat diorang ni entah berapa sen yang sampai ke Gaza". Agak aku la.

This entry was posted on 2009/01/31 at Saturday, January 31, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 ppl left their mark

dh terdesak..
kene la cri care nk menguatkn blk tarikan gravity dyorg..

"sy rase sy tau saper makhluk 2,hahaha"

January 31, 2009 at 4:09 PM

bole caya ka tabung mcm tu? hehe~

January 31, 2009 at 8:31 PM

air~tau xpe

dyana~caye pun susah yakin apatah lg

February 1, 2009 at 12:22 AM

Post a Comment