Bring it on!  

Posted in

*aku puji passion budak ni*

new semester new challenge...blom bermula lgpun dah disajikan dgn berita penarikan diri...sendiri rasa utk berbuat demikian...aku xde niat pon nak suruh korg blah...jenis xleh ditegur ni susah...bila perli x faham, bila dinasihat kecik ati...siap report mak lagi...nasib le laki ko esok...sikit2 mak, sikit2 ayah...ok gak korg xde, kurg beban aku (dgn andaian korg x racun org lain)...nak pujuk? huh,awek aku merajuk pun aku biorkan aje...

it will going to be a tough time ahead...whatever happen i'm not going to back off...just bring it on!

This entry was posted on 2008/07/07 at Monday, July 07, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ppl left their mark

Anonymous  

hmm..budak2 sekarang..huhuh

July 23, 2008 at 12:29 PM

biasa la, nama pon budak

July 23, 2008 at 12:49 PM

Post a Comment