tunggu punya tunggu!  

Posted in ,

*kadang2 smpi naik lusuh menunggu*

org kata penantian satu seksaan...memang ye pun...seksa yang amat!...menyampahnya kalo kena nunggu org yg lmbt...semenet dua xpe ini kadang-kadang sampai stgh jam...masa berjanji bila tanya sesape yg ada masalah, tak ngaku ada...maksudnya persetujuan dah dicapai ketika itu...seharusnyalah perjanjian itu dihormati...kalo xleh tu bgtau awal-awal aku x kisah...pastu bila dah lambat datang, dia leh pulak berlenggang-lenggok...memang itu jam kecik je aku tengok...dah lambat fine, leh pulak datang tanpa rasa bersalah...mintak maaf pun x...orang mcm ni aku tak tau maruah dia letak kat mana...kalo adik aku mau aku debik kat situ gak...nasib baik anak orang...oleh yang demikian aku berjanji pada diri aku sendiri...disebabkan aku tau betapa sakitnye hati kalo menunggu lelama ni, aku tak suka orang tunggu aku...biar aku tunggu orang...teringat kata-kata sahabat @ abang @ sa udara aku iaitu Almarhum Helmi,"aku x suka orang tunggu aku, biaq pi aku yang tunggu depa"...aman dunia kalo semua pegang prinsip mcm dia...

This entry was posted on 2008/07/06 at Sunday, July 06, 2008 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 ppl left their mark

kite paling lama pernah tggu org, 2jam.
sebbaik tggu kat rumah. tp hangin jugaklah, da siap2 tp xdtg2 :/

July 6, 2008 at 3:39 PM
ita,aini n huda budak baek~~  

kami mintak maaf encik..huhuhu...

July 7, 2008 at 11:35 AM

wani-2 jam?...gler berasap tuh!...leh share kata2 'semangat' pd yg dtg lmbt tu?

ita,aini n huda-lack of skill in time management

July 7, 2008 at 6:44 PM

ok. kpd yg dtg lambat, nex time kalau korg janji2 dgn kawan, silakan buat akuan bersumpah "kalau sy lambat lebih 15minit sy akan kena petir di pertengahan jalan & sy bertanggungjawab sendiri atas kecederaan itu sbb sy sorg yg mungkir janji" AHAHA gile saiko camni :P

July 10, 2008 at 2:10 PM

they deserved it...jgn berani berjanji jika pengecut utk menunaikannya...tpkan akuan bersumpah skrg xleh pki dah...sesuka ati sape2 je leh soh tarik balik

July 10, 2008 at 2:23 PM

Post a Comment