The essentials  

Posted in

benda2 yg selalu ada bersama aku...kekurangan salah satu dari benda ini akan mengakibatkan perasaan gundah-gulana, resah-gelisah, tak tentu hala, stress, mandom, rasa-nak-lempang-org-buat lawak-bodo dan macam2 simptom separa sedar...jika terjadi sedemikian aku akan berusaha sungguh2 sehingga aku dipertemukan semula dgn mereka...tiap kali keluar bilik aku akan memastikan semua kelengkapan penting ini cukup sebelum menutup pintu...aku seorg yg jenis akan memeriksa dgn telitinya jika meninggalkan sesuatu tempat utk make sure xde brg yg tertinggal...aku copy perangai ni dr sepupu aku...dlm dok beringat tu kadang2 ada gak yg tertinggal...biasa la kita ni semua 'baharu'...ritual setiap kali sblm gerak adalah "last check" dimana seorg akan dipertanggungjawabkan utk menjadi org terakhir meninggalkan lokasi...org ini akan memastikan tiada apa jua brg yg tertggl kecuali kesan tapak kaki...aku rindu xtvt camping...lama dah tak join xtvt cari susah ni...haversack aku pun dah berabuk...

This entry was posted on 2008/07/12 at Saturday, July 12, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ppl left their mark

contohnye kalau org tu pelupa & dia pergi camping, habislah kalau da balik rumah but tertinggal barang.. hah haha. camne nk pergi balik kat hutan tu :PP

July 12, 2008 at 3:37 PM

kalo tertggl kat tgh hutan, redha je la...pernah skali masa naik gng berembun pas2 masa dah turun, seluk2 poket wallet xde(konon2 bwk sbb kot2 ada 7e kat atas)...bapak la gelabahnya...dah la penat x abes lg...nak menangis pon ada time tu...gler nak ajak sape teman naik atas lak...masuk khemah saje lak cek utk sedapkan ati, sekali ada dlm khemah rupanya wallet ku itiew...fuh!!! itu jam kalo sape nak mntk belanja pizza pon xdehal

July 13, 2008 at 7:26 PM

Post a Comment