Kan dah kena sungguh  

Posted in

entri ini adalah kesinambungan dari entri pasal masalah disiplin masa

last saturday kitorg de meeting kat kuantan...dah plan & janji nak gerak 2 trip...trip awal 2 kete gerak pukul 5pm & trip lewat disebabkan urusan kerja gerak pukul 6pm (1 kete)...aku dah sampai kat tempat yg dijanjikan dalam pukul 4.45pm,so sempat la pekena sepam dua dulu...sampai2 je tengok sekor pon xde lagi...haram tol, dah la kuar umah tadi dalam keadaan separa waras...aku pun tekskan pertanyaan pada salah seorg untuk memastikan betul ke x janji gerak pukul 5pm...mana le tau kot2 aku yg silap...jawapan diterima betul...

memang hari ni akan tercipta sejarah baru...aku dah nekad,sape lambat aku akan tinggal sungguh...sebelum ni aku cakap je tapi memang aku x pernah tergamak nak buat...sabar aku pun ada batasnya & malangnya batas aku x besar mana pon...

tepat 5.01pm jam aku baru sampai sebiji kete lg...masing2 bersalam disusuli dgn ucapan maaf...tau pun lambat...sampai je 2 org lagi terus aku soh masuk kete...kita dah 2 minit munafik, kena gerak sekarang...maka 2 org lagi pandai2 la nak gi camne...sape suruh cabar aku...nama je dah matang tapi perangai masih melambangkan mentaliti budak2 tadika...maka perjalanan hari
itu memang sepi, sesepi hati aku yang sedih lagi pilu... *kenapa la korang susah sangat nak paham*

This entry was posted on 2008/07/14 at Monday, July 14, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ppl left their mark

ye la kalau nk tumpang kereta org tu agak2 la kan :P

July 14, 2008 at 10:41 PM

melayu mudah lupa...

July 15, 2008 at 11:12 AM

Post a Comment