Ek eleh  

Posted in

Final dah dekat lagi mahu balik padahal raya dulu pun baru habis. 

Mungkin dah terbiasa dengan berbilang cuti sem ni. 
Balik pun takat menambah beban mak ayah nak buat apa. 
Aku dulu 6 bulan sekali balik takde la sampai mak abah aku kata aku anak derhaka. 
Yang betulnya ngada-ngada. 
Entahlah, mungkin ada benar teori bahawa student sekarang memang manja.
Faktor ikatan longgar turut diambil kira.

This entry was posted on 2008/10/23 at Thursday, October 23, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 ppl left their mark

eh aku boh link ko kat jaringan aku ae..
saje..
- nak buat hiasan..
- memerlukan bahan bacaan..

slamad sekolah!!!

October 23, 2008 at 1:50 PM

silakan dgn segala hormatnya...

skolah mmg sentiasa selamat, stud je yg pening

October 23, 2008 at 1:52 PM

betul...

saya setahun sekali balik time degree..hehehehhe...lain la kalau mak suruh balik..tuh kira derhaka kalau tak ikot kan...nih balik mengabeh kan boreh yo...buang karen...udah la sms/tepon mak seminggu sekali pon payah...

adehhh....anak bangsa ku...

October 23, 2008 at 11:00 PM

well said fakhzan...bila diri sendiri shj acap difikirkan

October 24, 2008 at 7:06 AM
syami  

emmm...apa nak dikata.....

October 28, 2008 at 5:02 PM

taip je pon ok

October 28, 2008 at 5:11 PM

Post a Comment