Sad-Happy-Sad  

Posted in

1) Sad

- Sekali lagi igauan menjadi kenyataan. Atas kertas segalanya seakan mudah untuk mendapatkan 3 mata. Pasukan yang bukan dalam keadaan yang baik sekalipun bermain di tempat sendiri. Memang bukan keputusan yang dimahu lebih-lebih lagi disaksikan beramai-ramai. Mujur terletak di ranking ke-2 bukan macam seseorang itu yang meletakkan Chelski ditempat yang teratas.

2) Happy
- Dapat merembeskan adrenalin & peluh di tempat CMK. Menang dalam perlawanan pertama yang membawa ke rubber set yang agak tertekan. Menang juga perlawanan kedua yang lebih santai. Melihat kerjasama mereka melaksanakan 1 sambutan kecil-kecilan yang diambil mudah oleh segelintir. Sendiri masak, sendiri makan, sendiri kemas. Sambutan sebegitu yang terakhir buat 4 adikku dunia akhirat. Sila kembali berstatus selain sekarang.

3) Sad
- Masih gagal untuk melaksanakan amanah & tanggungjawab sepatutnya. Mungkin ditambah faktor berjaga sampai pagi. Mereka balik dengan perut kenyang, hati seronok & jiwa yang kosong. Urghh! Adakah blog ini meragut mangsa yang ke-3.

This entry was posted on 2008/10/26 at Sunday, October 26, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 ppl left their mark

Post a Comment