Hijrah ke yang agung  

Posted in

Aku dah berkira-kira nak berhijrah ke England. Bukan sebab nak makin dekat dengan Old Trafford. Bukan juga sebab dah benci tahap gampang kat penyangak-penyangak. Kalo sebab tu makin bermaharajalela la diorang. Bosan gile tadi nak beli jeans takde saiz. Pinggang dah ok kaki lak singkat.  Kaki ok peha lak macam nangka kena tapau. Aku bukan rajin benar bagi melayakkan diri untuk menempah pakaian di mana-mana tukang jahit berhampiran jua yang di Wisma Yakin. FOS jua tempat mengadu. Tapi kat mana je yang ada. Kat Britain mesti senang nak cari kain baju saiz aku kan. Jom, sape nak folo?

This entry was posted on 2009/02/01 at Sunday, February 01, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

9 ppl left their mark

saya!saya!(angkat tangan)

February 1, 2009 at 5:20 AM

let's go!...DSLR kat sana pun mesti lg murah

February 1, 2009 at 7:54 AM

xnak la wey, kat KT ni pun da cukup jauh, apetah lg england.. lolx

February 1, 2009 at 12:44 PM

aah kan, kat sana xde kopok leko

February 1, 2009 at 7:03 PM
syami  

nak ikut gak!!

February 1, 2009 at 10:33 PM

sila ambik nombor ek

February 2, 2009 at 7:47 AM

meh meh...kecik tapak tangan...nyiru ditadahkan..

February 2, 2009 at 8:47 AM

kirim laa kt fakhzan marwan....

February 3, 2009 at 2:13 AM

FM~tlg carikan keje potong rumput kat old trafford

tawaw~dah nak order jersi tp beliau enggan huhu...(kos lg mahal katanya)

February 3, 2009 at 3:11 AM

Post a Comment