Blog terbiar  

Posted in

Dah 5 hari sejak posting terakhir. Tiada bahan? Berlambak, merata pergi dalam 5 hari ni. Sampai melangkau sempadan. Tiada masa? Abg Man kata kita memang takde masa free kecuali kita sendiri memfreekannya. Nantilah. Sebenarnya pale (pale ye bukan pali al-azazil) ni kena di defrag. Bercampur aduk info, macam-macam nak kena fikir untuk diselesaikan. Jadi mintak sangat kat korang. Kalau tidak mahu tolong menolak aku keluar dari bakul ini hatta menyorak aku dari bawah, tolong la jangan gi tarik pulak kaki aku. Bila aku dah sampai atas bukannya aku nak blah terus, nanti aku tarik la sorang demi sorang. Sorang-sorang je? Ye la, dah aku sorang kat atas. Bagi ramai-ramai sampai atas, maka cepat la yang dapat naik.







Baru dugaan sebelum dapat dah goyah, nanti dah dapat camne lah agaknya...tetapkanlah imanku ya Tuhan...

This entry was posted on 2009/02/25 at Wednesday, February 25, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ppl left their mark

nk tolak sy x larat.. beso sgt.. tlg sorak je arr..

February 27, 2009 at 3:59 PM

kalo sorg2 mmg la

March 3, 2009 at 12:38 PM

Post a Comment