Bombardment  

Posted in

Pening kepala memikirkan segala hal. Yang ni nak setel, yang tu nak setel. Waktu dah nak sampai. Mungkin antara kesibukan ini aku terlepas pandang. Nak diberikan sedikit ruang agar bisa bertindak ikut kemampuan, demi membuktikan kelebihan yang ada. Nampaknya tak menjadi. Terlalu perlahan proses. Dengarnya tiada yang mahu beserta membuat kebajikan. Almaklumlah, kerja yang tiada balasan materi. Sudahlah tu, kalau terjadi sesuatu cerca yang hinggap. Itupun kalau materi yang korang nampak. Jadi sebagaimana kata-kata biasa, "enough is enough". Biar dikejut dari mimpi yang lena. Apa jua yang terjadi malam ini aku pohon Dia akan senantiasa menetapkan niatku semata-mata untuk yang itu. Bukan atas dasar nafsu, bukan atas sebab bisikan amarah. Bismillah...

This entry was posted on 2009/02/09 at Monday, February 09, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 ppl left their mark

tawawfayakof  

kalau tak laksanakan, apa pulak nak jadi dengan diorang kan. di belai dengan kata kata indah yang bohong sahaja buat apa. sekali sekali kena marah...


tapi letih juga kalau dimarahi tapi buat tak reti bahasa sahaja.

February 11, 2009 at 4:10 PM
tawawfayakof  

dengan izinNya

February 11, 2009 at 4:11 PM

update dr wakil dgrnya kaum adam dah ada nmpk respons +ve dgn menampakkan peningkatan semangat...kaum 1 lg xde lg...hmmm jenis tdo mati kot

February 11, 2009 at 6:32 PM

Post a Comment