Update:Permohonan mengundang penendang  

Posted in

Azazil ni kata kat budak budak-budak yang dia nak turun tapi aku tak bagi sebab aku marah dia. Kah kah kah, geli ketiak aku mendengar perkhabaran itu. Budak-budak boleh la ko cong bongok. Konon nak mintak maaf tapi salah sendiri tak tau kat mana. Silap banyak la. Buat pengetahuan azazil (jika dia tau la blog aku & tau azazil tu sape), bukan takat aku je yang bengang, tak puas hati, rasa nak penerajang muka bertalam dua tu dsb. dengan dia. Ramai lagi la. Kecuali mereka yang turut sama bangang macam dia. Ada weh, jangan tak tau. Golongan Tenaga lak tuh. Bodo betul(dah la bo, perasan pandai lak tuh). Siap kesian lagi kat pengkhianat neh. You should do something fast Kep. This is no monkey business.


*Maaf atas kekasaran bahasa, kerna itu yang selayaknya.

This entry was posted on 2009/02/10 at Tuesday, February 10, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 ppl left their mark

azazil ni mmg bahaye klu dibiarkn trus.. bleh merosakn minda bdak2 yg len..

Cam taik, patut trus flush jer pas buang..

February 10, 2009 at 2:24 PM

well said airland...so to speak that i'm the only 1 mad at him

February 10, 2009 at 2:29 PM
tawawfayakof  

rupanya ada golongan tak faham kenapa kita kena flush tandas untuk buang taik. adeke patut bagi peluang.. cheh

February 11, 2009 at 4:07 PM

ader ker yg nk bg pluang?

February 11, 2009 at 5:20 PM

tawaw~pd mereka taik itu wangi, leh wat potpourri

air~ada alan, jgn x caye...bila dah x se udara begini la jdnya

February 11, 2009 at 6:31 PM

Post a Comment