Kata-kata semangat  

Posted in

Gile sivik tajuk entri kali ni. Dah ketandusan idea gayanya. Sebenarnya nak berterima kasih pada korang yang selalu tinggal komen kat blog aku ni. Boleh dikatakan kerna korang la aku masih menaip di kibod berhabuk ni. Walaupun topik tu kadang-kadang lebih pada luahan aku semata. Walaupun takde kena mengena pun dengan korang. Nak memilih subjek untuk dikembangkan menjadi artikel memang sukar, belum usaha menulis lagi. Berapa banyak artikel yang masih belum layak untuk ditekan kotak jingga. Penyudahnya, sekedar kotak biru je. Sebabnya aku cuba untuk memanfaatkan masa korang agar membaca apa yang terbaik dari ladang sawit abahku sahaja. Kadang-kadang timbul rasa malas lebih-lebih lagi bila disemak setakat sen sahaja. Hadoiyaii bukan senang nak senang. Tapi apabila membaca komen-komen yang ditinggalkan semangat aku pulih kembali. Terima kasih tidak terhingga atas sambutan korang pada blog yang baru tahap IKS ni. Kerana korang la aku masih menggagahkan diri untuk berkarya. Aku akan cuba membalas dengan mengomen blog korang pula. Akhir kata, majulah blog untuk kepentingan diri.

This entry was posted on 2009/02/20 at Friday, February 20, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 ppl left their mark

yeah! majulah blog untuk kepentingan diri dan bersama!

jom2 komen~ ;P

February 20, 2009 at 6:44 PM
Anonymous  

yeah..jom komen beramai2

February 20, 2009 at 7:11 PM
Anonymous  

komen dan komen lagi..

February 21, 2009 at 1:48 PM

... yeiy!! majulahhh!!

February 21, 2009 at 11:19 PM

yeah, komen masing2 pun sengal haha...

February 22, 2009 at 10:29 AM

selagi masih bernafas, teruskanlah mengetuk keyboard berhabuk itu :D

February 25, 2009 at 1:16 AM

yeah! teruskan usaha!

February 25, 2009 at 5:56 AM

Post a Comment